Aktuelno

RAS pokrenuo kampanju "Kreiraj život"

Razvojna agencija Srbije (RAS) pokrenula je danas kampanju „Kreiraj život“ koja obuhvata osam programa podrške namenjenim mikro, malim, srednjim preduzećima i preduzetnicima.

Na zvaničnom predstavljanju programa podrške u prostorijama RAS, rečeno je da će u 2017. biti dodeljena bespovratna sredstava kroz sufinansiranje i to: do 70% za početnike, do 50% za postojeće firme i do 60% za organizacije i institucije.

„Za prvih šest programa, namenjenih početnicima u poslovanju, unapređenju konkurentnosti, unapređenju ekonomskog razvoja, inovacijama, nastupu na stranim tržištima i promociji izvoza opredeljeno je 435 miliona dinara. Ti programi će već od ponedeljka biti dostupni privrednicima. Pored toga, u naredne dve nedelje biće na raspolaganju i program mentoringa, za koji je izdvojeno oko 20 miliona dinara, kao i program za podršku privrednicima koji otvaraju nova radna mesta, a koji se sprovodi po Uredbi o privlačenju investicija Vlade Srbije“, istakao je v.d. direktora RAS Željko Sertić.

Sertić je dodao da će za sprovođenje programa širom Srbije od velikog značaja biti mreža od 16 regionalnih razvojnih agencija, a koje će biti na raspolaganju privrednicima za više informacija.

Državni sekretar u Ministarstvu privrede Milun Trivunac rekao je da je raspisivanje programa deo globalnog plana državnog razvoja vertikalne industrijske politike. On je takođe dodao da je država obezbedila sredstva za brojne programe i to ne samo iz buddžeta, već i iz međunarodnih finansijskih institucija poput Svetske banke i Nemačke razvojne banke KfW.

Sloganom „Kreiraj život“, RAS poručuje preduzetnicima da su oni ključni donosioci odluka u svom životu i da donošenjem pravovremenih odluka mogu da kreiraju život po svojoj meri.

Za sve dodatne informacije možete se obratiti Razvojnoj agenciji Srbije.

Kontakt: Jasmina Simić, jasmina.simic@ras.gov.rs,

Telefon: +381 64 801 86 18; +381 11 33 98 900

Javni poziv možete preuzeti na sajtu: http://ras.gov.rs/sr/ras-kampanja-kreiraj-zivot


USPEŠNO Kikinđani predstavili svoju sjajnu manifestaciju na Međunarodnom sajmu turizma UTAZAZ

Da su Dani ludaje turistička manifestacija koja gostima nudi uživanje za sva čula, Kikinđani su uverili posetioce Međunarodnog sajma turizma UTAZAZ.

 

 

 

 

 

 

 

Od 2. do 5. marta u Budimpešti se na ovoj velikoj sajamskoj priredbi okupilo oko 300 izlagača iz 23 države. Najveći broj turističkih poslenika i posetilaca nije mogao da ukusu slatkih bundevara koje su delili kostimirani učenici OŠ „Feješ Klara“, sa neizbežnim narandžastim detaljem, zaštitnom bojom Dana ludaje:

-Drago nam je što im se svidela naša turističko-gastronomska ponuda, ali i zvuk tambura i koreografije članova kikindskih „Gusala“. Piti bundevari niko nije mogao da odoli - kaže za Kurir Saša Tanackov, član GV za lokalni ekonomski razvoj i investicije, i potvrđuje da studiozno rade na privlačenju novih turista.

- Drago nam je što im se svidela naša turističko – gastronomska ponuda, ali i zvuk tambura i koreografije članova kikindskih „Gusala“. Piti bundevari niko nije mogao da odoli - kaže za Kurir Saša Tanackov, član GV za lokalni ekonomski razvoj i investicije, i potvrđuje da studiozno rade na privlačenju novih turista.


Trudimo se da našim susedima još više približimo manifestaciju na kojoj se početkom oktobra biraju najteže i najduže bundeve. Otuda ovo naše četvrto pojavljivanje u Budimpešti. Od ove godine dodatno ćemo animirati mađarske turiste. Planiramo da Dane ludaje ove godine promovišemo i u Segedinu. Uvereni smo da će našem narandžastom karavanu neće odoleti ni žitelji Segedina i okoline. Dosad smo maksimalno bili koncentrisani prema Temišvaru i zapadnim rumunskim županijama, odakle nam poslednjih godina stiže 5.000 do 6.000 gostiju. Biće nam drago da ugostimo i goste iz Mađarske - iskren je Tanackov.


Turistički potencijali Kikinde


Nazad | 2016 | 2017 | 2018 | Napred Nazad | 3 4 5 6 7 | Napred

Linkovi